برگزاری دومین نشست کارکنان حراست و پرسنل انتظامات با رییس محترم دانشگاه

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۳۰۲ رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۹۸

 

دومین نشست کارکنان حراست و پرسنل انتظامات  روز سه شنبه پنجم بهمن ماه با حضور رییس دانشگاه و کارکنان انتظامات و حراست در  سالن اجتماعات کاریابی برگزار شد.

 

مدیر حراست دانشگاه در این نشست ضمن تسلیت  به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان حادثه پلاسکو گفت: عنوان پست شغلی نگهبان های این دانشگاه  " نگهبان و آتش نشان " است که وظیفه آنان  علاوه بر حفاظت فیزیکی ، اطفاء حریق و امداد و نجات می باشد .

 

"جعفر حاجلویی"افزود: موضوع امداد و نجات باید به دو صورت لحظه ای و مستمر توسط کارکنان نگهبانی مد نظر قرار گیرد و نجات لحظه ای با اتفاقات ناگهانی انجام می شود لیکن مهمتر از آن نجات مستمر است که یک فرآیند می باشد و نگهبان باید از حواس خود بهتر از دیگران و با دقت بیشتری با هدف پیشگیری از اتفاقات استفاده نماید.

 

رییس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن تشکر از  زحمات نگهبانان گفت: شما عزیزان انتظامات به عنوان اولین افرادی هستید که با مراجعین ارتباط برقرار می‏کنید. که باید در عین قاطعیت در اعمال وظیفه برخورد احترام آمیز با آنان داشته باشید . تکریم ارباب رجوع و رفتار احترام آمیز از وظایف مهم دستگاههاست که از دانشگاه که محل علم و منطق است رعایت آن بیشتر انتظار می‏ رود.

 

 

دکتر راسخی معاونت اداری ومالی دانشگاه نیز در ادامه این نشست ضمن تشکر از زحمات همکاران زحمتکش حوزه حراست و انتظامات افزود: ما امیدواریم بتوانیم جلساتی را به صورت دوره ای برای شنیدن نظرات و همفکری جهت بهبود کارها داشته باشیم.

 

 

در ادامه همکاران حوزه حراست و انتظامات حاضر در جلسه به بیان مسائل و مشکلات صنفی خود پرداختند.

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۶ بهمن ۱۳۹۵

( ۴ )

نظر شما :